måndag 30 september 2013

Långt mellan inläggen


Nu var det länge sedan jag publicerade ett nytt inlägg här på bloggen, på dagen tre månader för att vara exakt. Detta beror inte på dalande intresse utan endast att jag spenderat mycket tid och energi på karriären och att det då varken funnits tid eller energi till att författa några genomtänkta inlägg. Min förhoppning är att på sikt kunna ägna mer tid åt fundamentalanalys. Gissningsvis kommer jag dock även kommande månader att ha ”lite ont om tid”.

Det senaste tre månaderna har jag läst kvartalsrapporterna i de bolag jag äger (även om det inte blivit någon djupare analys), följt finansmedia, bloggar m.m. samt gjort mina månatliga inköp. Därutöver har jag analyserat några bolag med många intressanta insikter som följd. I kort har jag alltså hållit mig uppdaterad även om detta inte gjort avtryck i bloggen.

För att få lite liv i bloggen tänkte jag nu publicera en av de bolagsanalyser jag författat de senaste månaderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar